Love Story or Life Story????

2022-07-26

Η καρδερίνα μου που λέτε είναι newentry στη ζωή μου. Δεν την ξέρω καλά, αλλά η γνωριμία μας ήταν επεισοδιακή. Ρίξαμε ένα καυγά με το καλημέρα σας, γιατί βάλανε κι αυτοί οι αθεόφοβοι δύο κυρίαρχα θηλυκά να δουλέψουν μαζί. Αυτό όμως σηματοδότησε την αμοιβαία εκτίμηση και τον σεβασμό. Μέχρι τώρα μια χαρά τα καταφέρνουμε.

Ως άνθρωποι δεν πολυταιριάζουμε ή μπορεί και να ταιριάζουμε περισσότερο από όσο πιστεύω. Θα δείξει. Το θέμα είναι ότι όταν μιλάει την ακούω προσεκτικά. Πάντα έχω να κερδίσω. Τις προάλλες λοιπόν, μου είπε κάτι που έμελλε να μου αλλάξει όλο τον τρόπο σκέψης. Καλά μην νομίζετε ότι έκανα και λοβοτομή αλλά με έβαλε σε βαθιά περισυλλογή.

"Έπρεπε να διαλέξω. Να ζήσω lifestoryή lovestory? Και διάλεξα το πρώτο". Τα 'χασα. Δεν το είχα σκεφτεί. Μέχρι τότε δηλαδή, γιατί από εκεί και πέρα το σκεφτόμουν συνέχεια. Πάντα θεωρούσα ότι γίνονται και τα δύο. Για μερικούς μπορεί. Για άλλους πάλι όχι και η ζωή σου δείχνει απροκάλυπτα σε ποια κατηγορία ανήκεις.

Από τότε που χώρισα δεν έχανα ευκαιρία να θυσιάζω το lifestoryγια το ρημάδι το lovestory, που ακόμα κι αυτό πάντα πίκρες με κερνούσε.

Είπα λοιπόν να το αλλάξω το θεματάκι και να τη δω λίγο αλλιώς. Όταν στραβά αρμενίζουμε δεν φταίει ο γιαλός. Ο γιαλός εκεί ήταν πάντα. Εμείς κάτι κάνουμε λάθος.

Νόμιζα ότι ήταν δύσκολο, αλλά τελικά δεν είναι και τόσο. Βέβαια στην ηλικία που το αποφάσισε η καρδερίνα μου ήθελε κότσια. Respectγια ακόμη μια φορά.

Αφού λοιπόν, βλέπω ότι το απόλυτο lovestoryδεν με θέλει - μάνα μου - ας προτιμήσω αυτή τη φορά το lifestory. Που ξέρεις? Ίσως και να μ' αρέσει περισσότερο. Θα σας πως εν καιρώ.

Αυτά μου είπε η καρδερίνα μου λοιπόν...κι εγώ την άκουσα...

© 2016 Μπελίδου Νόνα, Θεσσαλονίκη
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε