4 Πράγματα που Έμαθα για τους Άντρες από τον Γιο Μου

2017-10-28

ΑΝΤΡΕΣ: ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ 

Άντρες. Τι μεγάλο κεφάλαιο στην ζωή μιας γυναίκας; Το άλλο μας μισό. Κι ας μην το βρούμε ποτέ, τουλάχιστον όσο υπάρχουν αυτοί, υπάρχει και η ελπίδα, πως είναι κάπου εκεί έξω και μας περιμένει. Τι λέω μας περιμένει; Αδημονεί. Τι γιατί; Γιατί έτσι το έχω φτιάξει στο μυαλό μου.

Είναι τα πιο υπέροχα πλάσματα που έχει φτιάξει ο Θεός. Βέβαια, μερικές φορές θέλω να τους πάρω το σκαλπ με συνοπτικές, και καθόλου δημοκρατικές, διαδικασίες. Είμαι σίγουρη πως πολλές γυναίκες νιώθουν το ίδιο με εμένα. Γιατί όμως; Τι μας κάνει, να μας βγάζουν από τα ρούχα μας; Και όχι με τον ευχάριστο τρόπο. Τι είναι αυτό που μας την σπάει τόσο πολύ σε αυτά τα πλάσματα που τελικά χωρίς αυτούς δεν κάνουμε;

Μήπως η διαφορετικότητα; Ίσως. Εκεί κάπου έχω εντοπίσει έναν από τους λόγους. Όσο και να σε τραβάει το διαφορετικό, άλλο τόσο σε ξενίζει και σε απωθεί. Γι αυτό άλλωστε υπάρχει και ο έρωτας. Για να παρακάμπτουμε την διαδικασία της κρίσης. Όταν είσαι τυφλωμένος/η από έρωτα, η ελεύθερη βούληση πάει περίπατο. Τέλος πάντων δεν είναι της παρούσης.

Ποτέ δεν μπήκα στην διαδικασία να τους καταλάβω ή έστω να τους δεχτώ. Μέχρι ο Θεός, ειρωνικά, να μου χαρίσει έναν από αυτούς για να τον αγαπάω ανιδιοτελώς, για πάντα, χωρίς να έχω άλλη επιλογή. Τον γιο μου.

Από τότε ξεκίνησα (θέλοντας και μη) να τους κατανοώ. Μπορώ να κάνω κι αλλιώς; Αφού αυτά που έκαναν εκείνοι μέχρι σήμερα και με εκνεύριζαν, τώρα τα κάνει ο κανακάρης μου. Τα κάνει και αλλιώς και πιο καλά. Όχι, αστειεύομαι, απλά τώρα καταλαβαίνω ότι είναι θέμα DNA.

Θα μοιραστώ μαζί σας, πέντε πράγματα που κατάλαβα για τους άντρες από τον γιο μου. (Α! ρε αντράκι!! Πόσα ευχαριστώ να σου πω και να είναι λίγα;;)

· Μην του πρήζεις τ' @ρχίδι@.

Ο Βασίλης (ο γιος μου) ήθελε ένα κοριτσάκι από το σχολείο, την Ε. Εκείνη δεν ήταν καλή μαζί του. Προφανώς δεν τον ήθελε αλλά μάλλον ήταν και υστερική (μεθαύριο θα τον παρακαλάει αλλά τέλος πάντων). Κάποια στιγμή λοιπόν, ενώ την ήθελε πολύ και για αρκετό καιρό, μου είπε ότι θέλει ένα άλλο κοριτσάκι στο ΚΔΑΠ. Αναρωτήθηκα γιατί. Τότε μου απάντησε, πως "Μου έλεγε συνέχεια μην το κάνεις αυτό και μην το κάνεις εκείνο και ούρλιαζε, άντε από εκεί που θα μου πει αυτή τι θα κάνω". Με λίγα λόγια φίλοι και φίλες, του έπρηζε τα αρχίδια. ΜΗΝ. Αφήστε τους να κάνουν το νουμεράκι τους. Παιδάκια είναι. Στο μέτρο του εφικτού φυσικά, πάντα.

· Αν σε θέλει ΤΕΛΟΣ

Θα το λέω και θα το ξαναλέω μέχρι η Britney Spears τραγουδήσει την Κάρμεν Αμπουράνα. Αν σε θέλει θα κάνει την γη να γυρνάει αντίστροφα. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες. Από το καινούριο κοριτσάκι που θέλει ο γιος μου, είχε ζητήσει το τηλέφωνό της. Εκείνη δεν του το έδινε. Όταν κάποια μέρα πήγε ο πατέρας της να την πάρει, του ζήτησε την άδεια να βγει μαζί της και την πήρε. Κάποια άλλη μέρα που πήγε η μαμά της, ζήτησε το τηλέφωνο, το πήρε και το Σαββατοκύριακο, είχαμε το ραντεβού. Το ήθελε, το διεκδίκησε, το κέρδισε. Τόσο απλά. Όσο για τους υπόλοιπους, αφήστε τους να σας λένε ότι ήταν κουρασμένοι, ότι τους πονούσε η φτέρνα ή ότι δεν ήρθαν γιατί είχε χαλάσει ο θερμοσίφωνας.

· Θέματα Προσωπικής Υγιεινής

Όσο καθαρός και να το παίζει πάντα θα βαριέται να αλλάζει βρακί κάθε μέρα. Αν τον αφήσω είναι ικανός να πάει σχολείο με τις πυτζάμες, που μόλις έχει λερώσει με γάλα και με τις κάλτσες που φοράει εδώ και τρεις μέρες. Αυτό ισχύει και για τους περισσότερους ενήλικες. Οι παλιοί έλεγαν για κάποια γυναίκα "Τον έχει τον άντρα της πεντακάθαρο". Οι παλιοί ήξεραν... Βέβαια όταν πρόκειται να βρεθούν με γκόμενα (με καινούρια γκόμενα), μοσχοβολάει ακόμα και ο δακρυγόνος αδένας. Να τα λέμε κι αυτά.

· Μια Γυναίκα να τους Προσέχει

Πάντα έχουν την ανάγκη μιας γυναικείας παρουσίας δίπλα τους. Ότι ρόλο και να έχει. Γυναίκα, φίλη, αδερφή, μαμά, ξαδέρφη. Αποσυντονίζονται μόνοι τους. Χρειάζονται την καθοδήγησή της. Βέβαια ιδανική είναι η παρουσία της ερωτικής συντρόφου, αλλά αν εκείνη απουσιάζει, βολεύονται με ότι υπάρχει τριγύρω. Είναι κάτι σαν αρχέγονη ανάγκη.

Αυτά τα ολίγα κατάλαβα μέχρι τώρα με το πτωχό μου μυαλό για το ισχυρό φύλλο. Ακόμα έχω πολλά να μάθω. Έχει αναλάβει ένα δεκάχρονο να με διδάξει και δεν ανησυχώ. Έχω τον προσωπικό μου σοφό!!!

Να τους αγαπάτε....Φιλούμπες!!!


© 2016 Μπελίδου Νόνα, Θεσσαλονίκη
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε