Δεν το 'χεις καθόλου!!

2016-10-15

Θεσσαλονίκη με την αδερφή μου την Μ. Εγώ κατάθεση βιογραφικού (πάλι) σε επίδοξο εργοδότη και η φράση "θα σας ειδοποιήσουμε" (πάλι). Η Μ. ήθελε να καταθέσει τα χαρτιά της για επιδοτούμενη φοίτηση σε μια θεατρική σχολή. Ε ναι θα κάναμε και τα παρελκόμενα...καφέ, βόλτα, τσιμπολόγημα. Τι? Νηστικές θα φεύγαμε?
Η βροχή μόλις είχε σταματήσει. Λατρεύω αυτή την ατμόσφαιρα. Τρελαίνομαι όταν βρέχει σ'αυτή την πόλη. Όταν κλαίει είναι πιο όμορφη όπως και μερικές γυναίκες. Ή είσαι drama queen ή δεν είσαι.
Η δική μου δουλειά στην Τσιμισκή. Είπαμε να περπατήσουμε μέχρι την δική της στην Εγνατίας. Είχα βάλει και τακούνια τρομάρα μου για να κάνω την κουρία. Έχετε δει σπασμένη λατέρνα να κάνει βόλτες στην Θεσσαλονίκη? Ε αυτό! Αφού δεν την μπορείς την 8ποντη την πλατφόρμα κουκλίτσα μου βάλε το φλατ να περπατάς σαν άνθρωπος. Τελικά το φλάτ το αγόρασα από το πρώτο μαγαζί που βρήκα μπροστά μου. Αλλιώς θα ανάγκαζα την αδερφή μου να με πάρει στην πλάτη (τυγχάνω και πίπουλο βλέπεις).
Μετά από μια σύντομη συνάντηση με άνθρωπο της σχολής...τίποτα δεν ήταν ευνοϊκό. Δεν την έπαιρνε το όριο ηλικίας, οι ώρες ήταν πολλές όπως και τα λεφτά (αλοίμονο). Ήταν πολυ στεναχωρημένη και απογοητευμένη.
Η Μ. είχε πάντα το όνειρο να σπουδάσει σε δραματική σχολή. Στο φαγητό την ρώτησα γιατί δεν το κυνήγησε νωρίτερα. Που ήταν πιο μικρή, που έμενε Θεσσαλονίκη. Που όλα ήταν πιο εύκολα.
Απάντηση που κόντεψε να με κάνει τρελή:
- Είχαμε κάνει κάποτε μια θεατρική ομάδα με μια κοπέλα απόφοιτη του Εθνικού και μου είπε "δεν το 'χεις καθόλου"
- Εσύ τι πίστευες?
- Ότι το 'χω.
Και δεν κυνήγησες τα όνειρά σου που τα πίστευες, που τα λάτρευες επειδή στο είπε κάποια? Blame on you κοπελιά.
Τρέξε τώρα που είναι πολύ πιο δύσκολο. Που δουλεύεις, που δεν σε παίρνει η ηλικία, που ετοιμάζεσαι να κάνεις οικογένεια...Μα τι λέω? Τρέξε μόνο τρέξε πίσω από αυτό που αγαπάς. Στο χέρι σου είναι να το φτάσεις αλλά και να μην το φτάσεις σίγουρα θα σε κάνει να κινείσαι.
Όταν θες κάτι πολύ, όταν το πιστεύεις η μόνη απάντηση σε κάποιον που θα σου πει "δεν το 'χεις" είναι:
WATCH ME!!!!!

© 2016 Μπελίδου Νόνα, Θεσσαλονίκη
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε