Μα καλά δεν με θυμάσαι??

2016-10-13

Δεν φημίζομαι για την μνήμη μου αλλά δεν έχω και Αλτσχάιμερ. Άλλοι με λένε αφηρημένη άλλοι αδιάφορη. Εγώ λέω ότι επιλέγω τι να θυμηθώ και τι να ξεχάσω. Θυμάμαι αυτά και αυτούς που μου έκαναν εντύπωση, που μου κίνησαν την περιέργεια που μου έκαναν κλικ βρε παιδί μου. Όσο για τα υπόλοιπα δεν έχω ούτε ένα byte διαθέσιμο στον σκληρό μου....sorry.
Αφού γύρισα στο χωριό από την πρωτεύουσα μετά από 12 χρόνια ξαφνικά άρχισαν να με χαιρετάνε εγκαρδίως άνθρωποι που δεν θυμόμουν ούτε τα πρόσωπά τους. Επειδή παλιά είχα δουλέψει σε σχεδόν όλα τα ξενυχτάδικα του χωριού με ήξερε αρκετός κόσμος όχι όμως τούμπαλιν.
Σήμερα το πρωί πηγαίνοντας σε δουλειές συνάντησα έναν τέτοιο «φίλο». Με φώναξε με το χέρι στην ανάταση που ούτε διμοιρίτης τέτοιο τέντωμα. Τόση χαρά είχε που με είδε ένας άνθρωπος που δεν είχα ιδέα ποιός ήταν μέχρι που με τράβηξε να με φιλήσει. Λόγω του αυθορμητισμού που με διακρίνει είχα στο βλέμμα την άγνοια. Μάλλον το κατάλαβε...
- Πόσα χρόνια έχω να σε δω? Από τότε που σε είδα στο μοναστηράκι. Θυμάσαι?
- Όχι δεν το θυμάμαι αυτό.
- Μα καλά δεν θυμάσαι που βρεθήκαμε στο μοναστηράκι? (ότι αν μου το πει δεύτερη φορά θα ενεργοποιηθεί ένας μυστικός μηχανισμός που θα φρεσκάρει την μνήμη μου)
- Όχι ρε συ δεν θυμάμαι.
Του λέει ένα τρίτος που παρακολουθούσε την συζήτηση.
- Κάτι μου λέει ότι ούτε εσένα δεν θυμάται.
Ναι το έχω αυτό. Ότι νιώθω φαίνεται κατευθείαν. Δεν προσπαθώ καν να το κρύψω. Αν σε γουστάρω θα το καταλάβεις αλλά και αν δεν σε γουστάρω πάλι θα το καταλάβεις.
Γυρνάει έκπληκτος με το βλέμμα "το είχα καταλάβει ότι δεν με θυμάσαι αλλά τώρα που το κατάλαβε κι άλλος είναι αλλιώς..δεν πιστεύω να το επιβεβαιώσεις!!!!"
Και απαντάω φυσικά με τον αφοπλιστική ειλικρίνεια που επίσης με διακρίνει
- Μωρέ...η αλήθεια είναι ότι δεν σε θυμάμαι.
Γιατί να σε θυμάμαι ρε φίλε? Επειδή ερχόσουν εκεί που δούλευα πριν 200 χρόνια και με χαλβάδιαζες σημαίνει ότι σε χαλβάδιαζα κι εγώ? Επειδή μάλλον θα έτυχε να έρθεις και πιο κοντά ντεμέκ για να παραγγείλεις αλλά στην πραγματικότητα για να με πάρεις μάτι καλύτερα σημαίνει ότι σε έπαιρνα μάτι κι εγώ?
Ε! Όχι λοιπόν δεν σε θυμάμαι και δεν νιώθω καθόλου άσχημα γι αυτό.

© 2016 Μπελίδου Νόνα, Θεσσαλονίκη
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε