Πόσα κιλά είσαι εσύ μάνα μου;;;

2019-08-04

Κι εκεί που κάθομαι αμέριμνη και απολαμβάνω την ησυχία της Κυριακής (λέμε τώρα γιατί ήταν στο σπίτι και ο γιος μου, ο οποίος ενώ έπρεπε να διαβάζει θυμόταν να με ρωτάει ότι του ερχόταν στο μυαλό, από το γιατί τα σαλιγκάρια τρώγονται ενώ οι γυμνοσάλιαγκες όχι, μέχρι το σε ποια ηλικία θα του επιτρέπεται να πάει σε στριπτιτζάδικο), σκάει αίτημα φιλίας.

"Κάνας μαλάκας", σκέφτηκα και τελικά το ρημάδι το ένστικτο μου, αποδείχθηκε αλάνθαστο για ακόμη μια φορά. Κοιτάω φώτο και βλέπω αγόρι φουσκωτό και κλαρινογαμπρίνικο με τα μούσκουλα να ξεχειλίζουν από παντού με θράσος. Λέω, "Why not", θα πάρουμε μάτι αν μη τι άλλο και τον δέχομαι. Είχαμε και δύο φίλους κοινούς, αλλά μεταξύ μας αυτό δεν έπαιξε κανένα ρόλο.

Μετά από λίγο ουπς, να σου το πρώτο μήνυμα. Δεν έχασε χρόνο ο - βιαστικός να πηδήξει - σφιχτερμαν. Σας παραθέτω την στιχομυθία, ακριβώς όπως διαδραματίστηκε, διότι τυγχάνω και υποστηρικτής της δικαιοσύνης τρομάρα μου.

Σφίχτερμαν:

Γεια σου....

(Καταπληκτική ατάκα. Ακόμα τρέμω. Εντάξει κάπως έπρεπε να ξεκινήσει ο δόλιος.)

Νόνα:

Γεια σου. Γνωριζόμαστε?

(Η γνωστή μαλακία για να καλύψεις το γεγονός ότι έκανες έναν άγνωστο add. Άντε καλέ...τα μούσκουλα δεν έπαιξαν κανένα ρόλο.)

Σφίχτερμαν:

Τι πιστεύεις;

(Γυριστή. Διαθέτει και μυαλό εκτός των άλλων)

Νόνα:

Δεν μου θυμίζεις κάτι, αλλά δεδομένου πως δεν φημίζομαι για την μνήμη μου δεν είμαι σίγουρη.

(Και καλά...)

Σφίχτερμαν:

Αν με γνώριζες δεν θα με ξεχνούσες να είσαι σίγουρη.

(Πωωωωω αυτό ήταν. Έλιωσα η γυνή, έγινα μούσκεμα και αυτομάτως πήρα ανά χείρας τα περιοδικά γάμου για να βρω νυφικό. Αγόοοοορι εσύυυυυυ!!!)

Νόνα:

Μμμμ μήπως να άφηνες τους άλλους να τα λένε αυτά για σένα?

(Συνεχίζω η έρμη ευγενικά και με το μαλακό, διότι δεν το χω και να ξεκατινιάζομαι online, γιατί άλλα σκεφτόμουν να του σούρω.)

Αυτό που ακολούθησε δεν το περίμενα με τίποτα. Που να πάει το μυαλό μου; Μια απλή θεσσαλονικιά είμαι. Μπορεί να φοράω την Άρτα και τα Γιάννενα για να πάω για ένα καφέ και να βάφομαι σαν Ινδιάνος πριν την συμπλοκή, αλλά παραμένω μια απλή και ταπεινή Θεσσαλονικιά.

Σφίχτερμαν:

Πόσο ύψος έχεις και βάρος

(Κόκκαλο... Ξέρεις είναι από αυτά που λες, "Δεν μπορεί, θα το φαντάστηκα. Είμαι και μόνη μου και δεν έχω και μάρτυρες". Αφού συνήλθα είπα αντί να τον βρίσω να τον γλεντήσω.)

Νόνα:

1,55 ύψος και 150Kg Βάρος.

(Δεν έχω καμία σχέση με αυτό που περιέγραψα, αλλά ήμουν περίεργη να δω πώς θα απαντήσει)

Διαγραφή με συνοπτικές διαδικασίες. Μου είπε η αδερφή μου, "Μα καλά, δεν είδε τις φωτογραφίες σου;". Αθώο μου κορίτσι που θα κάτσει ολόκληρος σφίχτερμαν να τρώει τον χρόνο του βλέποντας φωτογραφίες. Μιλούσε με άλλες δέκα αφού. Ζητούσε βιογραφικά ο άνθρωπος για να καταλήξει στην επικρατέστερη που θα έχει την τιμή να περάσει από το κρεβάτι του. Ααααν είναι τυχερή και δεν την ξεπετάξει σε κανένα parking. Καμία δεν είναι άξια να περάσει από το κρεβάτι του Θεού.

Ο νεοέλληνας σφίχτερμαν, συχνάζει όλη την ημέρα στο γυμναστήριο ιδρώνοντας και βογκώντας λες και παίζει σε τσόντα του Σειρηνάκη και την νύχτα στα in μπαράκια της παραλιακής. Φοράει, δε, σχεδόν πάντα κολλητά, αμάνικα μπλουζάκια για να φαίνεται το κορμί. Εμ τι το χτίζει γλυκιά μου; Για να το βλέπει μόνος του;

Φυσικά βρίσκεται συνεχώς σε διαδικασία ανεύρεσης της υπερμουνάρας, άξιας να σταθεί για λίγο πάνω στο πουλί του. Πιστεύει πως όσοι δεν γυμνάζονται είναι επιεικώς μαλάκες και σίγουρα όσοι έχουμε λίγα κιλά παραπάνω δεν έχουμε κανένα δικαίωμα στο σεξ. Ή μάλλον, έχουμε, αλλά μεταξύ μας, να μην μπερδεύεται και η Άρια φυλή με εμάς τους παρακατιανούς λάτρεις του φαγητού.

Θα μπορούσα να συνεχίζω για ώρες αλλά θα σε κουράσω. Νομίζω το πήρες το μήνυμα. Θα κλείσω με ένα στίχο των ημισκούμπρια: "Mister lovermana σε βλέπουμε οι γκόμενες και κάνουνε αχ μάνα!!!" Για κάτι τέτοιους το είχανε γράψει σίγουρα.

*Το παραπάνω περιστατικό, αποτελεί πραγματικό γεγονός. Δεν έχω αλλάξει απολύτως τίποτα και λυπούμαι πολύ που η νομοθεσία με εμποδίζει να δημοσιοποιήσω το όνομά του. Όχι για κανέναν άλλο λόγο. Μόνο για να φαντασιωθώ τα μούτρα του όταν το δει. Έτσι, για την αλητεία.

© 2016 Μπελίδου Νόνα, Θεσσαλονίκη
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε