ΣΤΡΙΒΕΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΜΗΤΟΥ

2019-08-04

Ναι, στρίβειν δια του αγαμήτου. Ακριβώς όπως το λέει ο τίτλος. Δεν πιστεύω να σοκαρίστηκε κανείς;;

Είναι αυτή η μάστιγα (γιατί περί μάστιγας πρόκειται), των αντρών που μόλις καταλαβαίνουν ότι δεν θα πηδήξουν (ή τουλάχιστον όχι αμέσως, γιατί δεν ξέρω αν σας έχουν πληροφορήσει αλλά και σε εμάς αρέσει το σεξ) καταπίνουν το Azax (ελληνιστί εξαφανίζονται).

Όπως λέει κι ένα φίλος μου, δεν μπορούν να απολαύσουν την συντροφιά μιας γυναίκας και τους λυπάται για αυτό (και καλά κάνει). "Όοοοχι καλή μου - που μου θες και κουβέντες - γιατί για να κάτσω να μιλάω μαζί σου ξανά και ξανά, αφού η άλλη θα μου το δώσει στο πιάτο;;; Άααασε που μπορεί και να θες και να με παντρευτείς", σκέφτεται. Κούνια που σε κούναγε που θέλω να σε παντρευτώ!!

Γνωρίζω άντρα, (έχει γίνει αρκετές φορές δεν μιλάω για κάποιον συγκεκριμένο) με φλερτάρει, κανονίζουμε να βγούμε και αρχίζει να πετάει σεξουαλικά υπονοούμενα. Τον παγώνω. Παγώνει. Προσπαθεί άλλη μια, βία δύο φορές κι αφού βλέπει ότι δεν έχουμε καταλήξει στο κρεβάτι ακόμα, ξαφνικά εξαφανίζεται. Που πήγες χρυσέ μου; Φαντάστηκες ότι θέλω να σε τυλίξω; Α! Και το καλύτερο δεν σας το είπα. Αυτός νομίζει ότι προσπάθησε αρκετά και θα λέει μετά στους φίλους του: "Εγώ έκανα τα πάντα και η καριόλα μου έκανε την δύσκολη". Η καριόλα, για όποιον δεν κατάλαβε είμαι εγώ, κι αυτό γιατί δεν του έκατσα από την δεύτερη φορά που τον είδα.

Καταρχάς σου χω νέα. Όχι δεν θέλω να σε τυλίξω. Οι γυναίκες πλέον δεν θέλουν να τυλίξουν κανέναν. Βασικά δεν μπορώ να ξέρω τι θέλω από εσένα, αν πρώτα δεν σε γνωρίσω. Τι βλακείες λέω ε; Γνωριμίες και χαζά. Που ζεις γλυκεια μου και φαντασιώνεσαι προσωπική επαφή; Στην Τόλμη και Γοητεία; Όχι δεν ζω εκεί. Δεν χρειάζεται να καβαλήσω το συννεφάκι μου για να θέλω - χρειάζομαι μια ανθρώπινη συμπεριφορά.

Ειδικά από μια ηλικία και μετά θέλω όλο το πακέτο για να μπορώ να λειτουργήσω. Τι νόμιζες? Ότι το πρώτο καλημέρα που θα πεις, θα μεταμορφωθεί σε ένα μαγικό μοχλό, που θα μου ανοίξει αυτομάτως τα πόδια; Το παιχνίδι φίλε μου, αυτό είναι ο μοναδικός μοχλός. Πήδα μου το μυαλό πρώτα και μετά τα πόδια θα ανοίξουν από μόνα τους. Μα τι στο καλό; Σε αυτούς δεν αρέσει το παιχνίδι; Ίσως δεν παίξανε ποτέ. Τι να πω;

Αξίζει, δε, να αναφερθώ σε μια ειδική κατηγορία που είναι οι μικρότεροι. Οι οποίοι λιώνουν μπροστά στον υπολογιστή, βλέποντας τσόντες με milfαρες και μόλις δουν γυναίκα άνω των 35 πιστεύουν ότι θα βάλει αμέσως γυαλιά, ζαρτιέρες και θα αρχίσει τα ακροβατικά.

Φιλική Συμβουλή: Κόψτε τις τσόντες βλάπτουν την (νοητική και κοινωνική) υγεία.

Θα το κλείσω το θεματάκι, γιατί αν κάποιος γουστάρει junk food, δεν μπορείς να του δώσεις gourmet με το ζόρι, αλλά πριν εξαφανιστώ κι εγώ σαν τους εν λόγω κυρίους, θα σου πω κάτι για να το θυμάσαι:

ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΣΤΟ ΞΑΠΛΩΤΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΕΣΑΙ ΣΤΟ ΟΡΘΙΟ

(και όχι εναλλακτική δεν υπάρχει)

© 2016 Μπελίδου Νόνα, Θεσσαλονίκη
Υλοποιήθηκε από τη Webnode
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε